FAQ

Kan ik ook betalen via overschrijving of cash?

Dat kan!
Wanneer je cash aan de chauffeur wenst te betalen of via overschrijving stuur je een mailtje naar info@kingsbreakfast.be. In dat mailtje vermeld je de gewenste betaalmethode, het gewenste ontbijt en op welk tijdstip je dit graag zou willen ontvangen.

Hoeveel tijd op voorhand dien ik te bestellen?

We werken met dagverse producten (dus geen afbakbroodjes). Om de kwaliteit van onze producten te verzekeren vragen wij u om ten minste 48 uur op voorhand te bestellen.

Mocht je toch binnen de 48 uur een ontbijt willen bestellen, dan neem je best even contact op via: info@kingsbreakfast.be om na te gaan wat mogelijk is.

Welke levertijd is mogelijk?

We leveren vanaf 7.00 uur.
Tijdens het afrekenen noteer je in bestelnotitie het gewenste levermoment.
Het spreekt voor zich dat we ons best doen om de tijdsindicatie te behalen en zullen u contacteren indien uw aangegeven levertermijn niet haalbaar blijkt.

Hoe kan ik een cadeaubon verzilveren?

In de winkelmand is er een mogelijkheid om de couponcode in te voeren.
Dit geldt ook voor actiecode’s.

Hoe kan ik een cadeaubon aankopen?

Onze cadeaubonnen zijn terug te vinden in de bestelcategorie “extra’s”. Geef via ‘bestelnotities’ gerust aan of je de cadeaubon digitaal of op papier wenst te ontvangen.

Ik heb een vraag over allergenen.

Contacteer ons via info@kingsbreakfast.be en wij bezorgen u de allergenen van de ontbijtmand. Op termijn zullen deze ook op de website terug te vinden zijn.

Worden er leveringskosten in rekening gebracht?

Voor de volgende gemeenten wordt geen leveringskost aangerekend: Heusden-Zolder, Beringen, Herk-de-Stad Houthalen-Helchteren, Leopoldsburg, Lummen Zonhoven.

Inwoners van Tessenderlo, Hasselt, Ham, Hechtel-Eksel of
Halen betalen een leveringskost van 6 euro.

Woonachtig in Genk, Diest, Laakdal, Balen, Peer, Opglabbeek, Mol en Meeuwen-Gruitrode? Dan betaal je een leveringskost van 9 euro.

Andere gemeenten zijn op aanvraag.

Kunnen de ontbijten worden aangepast of gepersonaliseerd?

Dat kan zeker! Hiervoor neem je contact op via info@kingsbreakfast.be en we bekijken wat mogelijk is.

Zijn de ontbijten aangepast voor personen met diabetes, glutenintoleratie, … ?

Op dit ogenblik niet, maar we gaan hier in de toekomst een alternatief aan bieden.
We denken graag met jullie mee dus contacteer ons gerust via info@kingsbreakfast.be om samen te bekijken wat mogelijk is.